weekend

hej! har har fullt upp hela helgen så jag har inte orkat skriva bloggen..

på torsdagkväll körde jag hem till gällivare, var hemma halv 3 på natten och det är det värsta jag har varit med om, skulle ha väntat till fredag morgon när det var ljust ute! dumma mig ..

på fredag var jag och kollade lite lilla vm som är här i malmberget den här helgen, kollade bara en match när våra killar spelade och det gick inte så bra tyvärr.

på lördag hade vi sista seriematchen i kiruna,  vi vann med 2 mål! det var en riktig jobbig match, domarna var helt enkelt på kirunas sida så vi fick kämpa oss igenom matchen men vann ändå, trots rött kort, en tand utslagen och en axel ur led på vår sida!

på lördag kväll hade vi tjejmiddag och åt tacoos med lite vin, det var supergott! dock så avstod jag elin och louie från vinet :) på kvällen gick vi på olles och skrattade åt alla fyllisar och beställa redbull vodka, utan vodka. HEHE

idag är det söndag, jag ronja sofi och jonna har varit på dundret och för mig är det typ 3 år sen jag stod på en snowboard sist men jag klarade mig från brutna ben! bara några snygga kvaddar hit och dit!


imorgon kör jag till boden igen, för nu är det bara en enda vecka kvar till kvalet, jag är sjukt nervös men längtar som fan ..



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0