tisdag

har inte skrivit på 4 dagar nu och det här har hänt sen dess

vi for till stockholm och spelade avgörande kvalet och vi var ett mål från förlängning och två mål från en plats till allsvenskan

vi tog nattåget hem och jag sov jätte dåligt

jag jobbade igår och det var väldigt väldigt jobbigt

jag blev sjuk



På lördag är det ny match mot kungsälv, allsvenskaplatsen går till den som vinner på 3 matcher ! spännande


åkte till gällivare idag eftersom jag inte kan jobba eller träna imorgon, hade sån hemlängtan plus att det inte är kul att ligga ensam i min lägenhet när jag är så sjuk :( så mamma får ta hand om mig nu till torsdag sen far jag tillbaka!

nu ska jag mysa i mitt flickrum med min älskling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0