sööötsug

nu har jag skjutsat wikman till luleå också och nu ligger jag hemma och kom just på hur mycket hemlängtan jag har. fan.

dessutom äter jag hela tiden, om jag fortsätter såhär så kommer ingen kunna göra mål på mig för att jag kommer täcka hela målet, ganska bra men det vill jag ej.





köpte skinnbyxor på second hand idag, vet inte hur länge jag har letat snygga skinnbyxor och idag hängde dom såfint med en prislapp på 65kr. jag dog nästan ett tag, sen kom jag på hur bra det hade passat till dom där blåa skorna jag vill ha. satan


dagens planer: tvättstuga 19-22, äta, äta, äta, packa, äta


imorgon går flyget vid 8 från luleå mot stockholm, ska bli kul att komma bort lite :)
nu ska jag kila för jag har mycket att göra idag . hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0