räkna till tio

goddag!

Vaknade som vanligt 11.30 idag, men idag vaknade jag av att det bara banka i väggen ..
kollade i fönstret och märkte att grannen i balkongen ovanför mig höll på att skotta! 

jag for och hämtade lite mat på garnis, det var nån tveksam broccoligratäng ... sen när jag kom hem så kollade jag ut igen och då är hela min altan som jag har SKOTTAT med en liten jävla spade i typ en timma för ett tag sen,
det var iallafall skit jobbigt. men iaf så har min granne skottat ner flera ton snö från hennes balkong till min altan...

tack älskade granne!


nu ska jag gå och dammsuga lite, sen ska jag väl ta och greppa spaden igen. tur att jag har lite att göra på dagarna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0