onsdag

hej! vaknade halv 12 idag, har drömt att jag har shoppat och tränat hela natten .. när jag vaknade började jag nästan leta det där läppstiftet som jag drömde att jag köpte, så verkligt var det!

hade lite träningssug när jag vaknade så jag drog och hämtade lunch och sen gick jag på winternet och körde mage rygg! har även tvättat idag och sen varit och solat en sväng :)


har träning halv 7 idag sen tänkte jag plocka lite här, pappsen kommer imorgon och ska sova hos mig! han drar till stockholm redan på fredag och sen ska han hejja på oss på lördag, wiho!



önskade att jag skulle vakna upp i thailand när jag solade men jag gjorde inte ens det :( satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0