mystisdag

pilla fick med mig på en promenad med henne och carin idag, det var riktigt skönt faktiskt! man blir deppig av att sitta hemma hela dagarna i sin säng.
har hunnit laga mat också och det blev gooode gott! hade inge mjöl hemma så såsen blev lös men det gör ingenting!!!

förövrigt känner jag mig som 14 år igen, har sån beslutsångest! kan inte ens välja vilka trosor jag ska ha på mig en hemmadag. så nu vet ni hur jobbigt jag har det!!
dessutom hade jag nästan gjort vad som helst för en utomlandsresa just nu, tänk att sitta på stranden med en kall cola i handen och inte behöva tänka på nåt annat! shit alltså, nästan att jag bokar en till mig själv snart, men det kanske hade vart lite konstigt?

ikväll tänkte jag tända ljus i duschen och mysa där hela kvällen, det är ju trots allt tisdag idag. då måste man göra det extra mysigt ..




serieseger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0