fredagsmys

var och köpte lite godis och en liten liten bj-glass, det satt fint i kistan! men snart börjar mitt nya liv, då blir det träning träning träning och nyttig mat :) så snart blir det här en träningsblogg istället, hehe! får hoppas iaf!

har haft tvättstuga ikväll så jag har mest varit där, sen har duschat och det var välbehövligt!! såg ut såhär innan:



men nu känner jag mig som en ny människa igen, förutom dom blå ringarna runt ögonen! är super
trött

imorgon har vi match klockan 14.00 i stockholm, så ungefär 15.25 vet vi vem som spelar i allsvenskan nästa säsong, spännande va?


nu ska jag hämta sista tvätten sen ska jag gosa ner mig i sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0