Mår gott

Godkväll!

Sovit dåligt inatt och gått och varit trött hela dagen, hatar jetlag! Vi har iallafall varit och gått i olika marknader sen tog vi taxi till ett jävligt stort shoppingcenter, den var 7 våningar högt och inne där fanns det till och med ett nöjesfält. Jag köpte bara ett linne och en kvinna lura på mig en kräm som skulle hjälpa mot rynkor, finnar, sår, på bebisar och mot mörka ringar under ögonen. Vi får väl se om den funkar :) efter shoppingen tog vi ett tåg som gick ovanför alla bilar och det. Vi for till tvillingtornen som har varit världens största byggnad och det var superhögt. Vi försökte räkna fokus 12 våningar där och det var typ bara botten på den här byggnaden!

Nu har vi varit på våran altan och spelat musik och druckit cider och där såg jag en stor fet råtta som sprang, nu vet jag en som inte kommer sova inatt. (sofi) ....

Ikväll är det mickis födelsedag som ska firas, mickis är supertagg och har redan duschat, sofi sitter vid datan och säger att hon inte orkar duscha, och jag ligger i sängen och lökar ihjäl plus försöker att inte somna. Men det kommer bli en bra kväll iallafall :))

Idag sa en kille att vi såg ut som dom från gossipgirl så det ska vi leva på hela resan !!

Ha det bra, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0