En välbehövlig resa

Hej!

Nu är det här min nya reseblogg så mina nära och kära vet att jag lever under resan!

På tisdag klockan 6.00 börjar jag resan mot malaysias huvudstad, kuala lumpur. Resan kommer ta ca 29 timmar och jag ska resa helt ensam eftersom mina kompisar redan befinner sig i landet. Jag har börjat få resfeber som tusan och har packat om min stora ryggsäck tusen gånger redan.

Vi kommer resa runt i 3 länder, Malaysia, Kambodja och till Thailand. 5 veckor blir jag borta och tar sen hem mina två kompisar som då varit borta hela 2 månader :)

Ska försöka skriva så ofta som möjligt men eftersom jag inte vet hur ofta jag har tillgång till internet i Asien så får ni hålla tålamodet uppe efter uppdatering:)

Imorgon är det sista dagen hemma och den ska jag spendera med min familj, känns som att jag ska vara borta flera månader men så är det ju faktiskt inte! Hehe.

Hejdå så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0