hua hin

mamma skrev for nan dag sen att jag maste uppdatera bloggen och da gick jag jag in och skrev mega langa texten om allt vi gjort sen sist jag skrev, tror ni inte allt forsvann? svar: ja. vi ar iallafall i hua hin nu, vi var i koh phangan innan det har och dar var det full moon party. stranden var full med roliga manniskor som dansade och drack goda drinkar. den kvallen kommer jag aldrig glomma alltsa! vi akte tag i 6 timmar och har nu bostatt oss i hua hin, har ar det mest familjer och karlekspar verkar det som men vi tycker det ar javligt skont efter alla dagar po koh samui och koh phangan! vi ska vara har 3 dagar till sen drar vi vidare mot bangkok, dar ska vi bara stanna en natt for att sen ta oss till kambodja. det coola ar att man inte kan transporteras over gransen sa man far aka buss till gransen sen maste man PROMENERA over till kambodja, men skulle bara ta 30 min sa jag tror vi overlever. vi har 11 dagar kvar innan vi borjar hemresan mot sverige, igar legade vi och pratade om vad vi ska gora nar vi kom hem och da kande jag verkligen hur skont det ska bli att komma till sverige, vi ska vara lyckliga som bor i sa sakert land! vi oroar oss om allt man kan tanka sig: tsunamis, jordbavning, aka taxi, krig, rattor, kryp, bli valdtagna .. ja listan kan goras lang! langtar till att ligga i min mjuka sang med min pudel bredvid mig, och langtar till och med till jobbet. hehe. alskar sverige imorgon vantas sol och bad hela dagen sa vi ska ga och lagga oss nu ! ha det braaa sa lange :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0