Nya tag

har hittat min nya hobby på kvällarna och det är att skriva här i bloggen! kul för er va? 

Idag har jag jobbat på mitt kära jobb till 4, jobbar på guldfisken här i boden och packar fisk hela dagarna, riktigt kul
efter jobbet bjöd elin mig på en underbar middag, var kyckling med vitlöksris och en skitgod kall sås, blev verkligen impad på henne för jag trodde inte hon kunde laga så god mat.

imorgon går bhiff bussen mot sundsvall/härnösand för lite match,  inge skitmatcher igen inte, det gjorde vi bort förra matchen!  på söndag kväll är jag hemma igen och då kanske mammsen + dogsen kommer och umgås med mig lite, gud vad mysigt!


Förresten är det ca 1 månad till allsvenska kvalet, längtar som bara den och nu är det verkligen hårdträning!!!


nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0