kära måndag

När vaknade du imorse?
- Först klockan 10.00, sen somnade jag om till lite över 11.00.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
-"undra hur många sms jag har fått !!" nähe, inga ..

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
-nej jag har inte ringt en enda idag

Vilket humör är du på?
- Vaknade av ett kanonväder, då blev jag på superbra humör :) fast jag är ganska uttråkad också. 

Vad har du på dig just nu?

mjukis, t-shirt

Har du ont någonstans?

- jag har inte ont nånstans
 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- kinamaat, fan vad jag är sugen på det....

Hur mycket var din senaste lön på?

- 4000 bara :(  

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

en statoilkorv efter matchen, med vitlök och chili dressing i. ..mmmmmmmMUMS 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- har facebook som startsida, nörden 

Vad ska du göra idag och ikväll?

jag har tänkt tvätta lite för att jag inte har nåt annat att göra, sen ska jag och träna ben innan handbollsträningen!  

Vilken är den första låten du sätter på idag?

-  impossible med Shontelle

Varför ska man läsa din blogg?

- Frågan är varför man inte ska läsa den

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- då satt jag på bussen påväg till boden, wiho 

När fotade något senast, och vad?

- En stor grönsak på ica som såg ut som en gigantisk grej 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

- kanske på mat, inget annat tror jag 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- min garderob 

Vad tror du att klockan är?

- kollade ju på klockan NYSS 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

- jag hade frågat min granne om dom kan vara tyst när dom har sex på nätterna och om dom kan låta bli att lämna hunden ensam på dagarna så den slipper yla konstant !!!!!!

men det vågar jag inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0