fin helg

hej kompisar, den här helgen har varit super!
på fredagkväll körde ju jag och elin hit till gällivare eftersom våran finlandsresa blev inställd.. på lördag kollade vi när damerna nästan vann mot bbk, det var ju riktigt kul :)
på kvällen drack vi lite vin och hade trevligt sen fortsatte vi på nex, kvällen avslutades med en god rocky och ingen efterfest ( som tur var ) ..

idag har jag mått prima ballerina, vaknade upp att det var sooooolsken och typ bara -8. förstår inte hur man kan må så himla mycket bättre om man ser lite sol! var iallafall på en liten långprommis med hundarna och sen har jag tagit det lugnt hela dagen :) lite god middag hos pappa på eftermiddagen :)

imorgon är det egen rehabträning så då ska jag stanna här i gällivare till tisdag eftersom jag inte jobbar iveckan i boden, jag och sandra ska fara och simma några längder sen ska jag även hinna med ett gympass.

nu vet ni det!



godnatt, dröm fina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0