black swan

heeeejsan, idag när jag hade så supertråkigt på dagen så laddade jag ner black swan för att jag trodde det var en dansfilm! släckte ner i lägenheten och tände ljus.. sen märkte jag att det var en liten skräckis så nu sitter jag här och är jätte rädd :(

men den var iallafall skitbra även fast jag inte fattade så mycket, så ett tips till er :






är riktigt riktigt uttråkad för tillfället för att jag inte har blivit utringd på jobb .. jag sover typ halva dagen sen ligger jag hemma och tycker synd om mig själv för att jag har så tråkigt..

nu ska det bli ändring på det, imorgon ska jag upp och prompa på morgonen och sen ska jag ta mig till winternet på dagen! kan berätta om jag gjorde nånting av det imorgon men jag ska försöka iaf!


nu ska jag fortsätta mysa i min ensamhet, sen ska drömma om svarta svanar inatt tänkte jag. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0