älskar listor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? nej det gör jag inte
2. Har du sett din bästa vän gråta? jadå
3. Vad åt du senast? korvmackaaa mmm
4. Har du fått någon komplimang idag? inte en enda
5. Har du varit med i en rättegång? bara kollat
6. Är du polare med grannarna? nej dom stör mig på nätterna och tar mina tvättider
7. Vilka länder har du bott i? sverige bara
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag körde jag
9. Har du haft en stalker? ja en gammal gubbe i malmberget
10. Minns du dina/din musiklärares namn? ove
11. Hur bra är din syn? inte så bra, måste skaffa linser känner jag
12. Var är dina syskon just nu? har ingen aning, han är i gällivare iaf ;)
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? åh nu har jag glömt
14. Vem ringde dig senast? mamma
15. Vilken tid gick du upp imorse? 10.30
16. Vad ska du göra i helgen? fara till gällivare :)
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? -
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? jag vet inte :(
19. Vad finns i din bakficka? har inga
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? var rädd för filmen paranormal activity 2
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar på mobilen
22. Vad ska du göra efter det här? duscha bort svetten
23. Vem kramade du sist? mamma
24. Vem lyfte dig senast? kommer inte ihåg
25. Vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? -
26. Vad har du för kläder på dig just nu? handduk, ska duscha
27. Vad har du för smink just nu? fonde, maskara, solpuder
28. Är ditt rum stökigt? har just städat min lilla lägenhet
29. Vilken klass går du i? jobbar på guldfisken i boden
30. Röker/snusar du? nej, BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0