insekter <3

jag älskar det här tiden, när det är sol och varmt ute med INGA JÄVLA KRYP. fan dom förstör hela sommaren för mig, jag är så jävla rädd för dom. ska jag gå till affären på sommaren så måste jag ha en tröja med som jag kan slå getingarna som kommer. eller om jag ska ut och springa så springer jag hellre när det regnar för annars jagar dom mig hela tiden.

jag har haft pälsängrar här i min lägenhet, hade jävligt mycket där ett tag men sen kom jag på att jag inte hade nå filter för fläkten och det var där dom kom ifrån. anticimax sa att dom kommer från fläkten och att jag har säkert skitmycket bakom spisen. så idag drog jag fram spisen och ja, han hade rätt! typ 1000 larver lega där, vissa var döingar och vissa lega och åt lite fett som har trillat dig bak. mycket mysigt! nu ligger dom i min dammsugare




såhär ser pälsisarna ut när dom är bebisar, sen blir dom baggar! MUMMMMS


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men fyfan vad äckligt!!!!!!!

2011-04-14 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0