Stockholm Arlanda

Godmorgon!

Nu har jag äntligen kommit fram till min gate, är ännu 2 timmar tills flyget går!

Flygresan hit gick bra, det gick sämre att hitta runt på Arlanda. Och att jag dessutom hade för mycket remmar på min backpack sa dom också, har sprungit som nån tok och letat efter specialbagaget men bakom ett hörn hittade jag den tillslut!

Har nästan börjat prata engelska med en som jobbade här men sen kom jag på att jag bara tagit mig till Stockholm än så länge.

Har köpt 2 böcker jag ska sitta och läsa nu 2 timmar, vägrar lämna gaten nu när jag äntligen har hittat den.

Har även 3 boardingpass med olika terminaler på som jag ska hitta i London och i Hongkong, lycka till ida!

Många problem att lösa innan jag hoppar av tåget i kuala lumpur och möter upp mickis och sofi!!!

Att gå igenom tullen fasar jag ännu för, kommer vara blöt i svett och alla kommer fatta att jag har proppat snus halva ryggsäcken. Åh herregud:(


Jaja, egoboost och 14 år till salu ligger här bredvid och vill att jag ska läsa dom. Vet inte när nästa update blir men det märker ni nog :)

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0