Nervös

Sista inlägget från trygga Gällivare!

idag har jag gjort bort alla ärender och även ätit en hejdå-fika med bästa Sanne och en hejdå-middag med bästa familjen. och nu är jag redo att fara! Förutom att jag är så nervös att jag hade kunna spy när som helst.. Har aldrig rest ensam och inte varit borta längre än 2 veckor heller. Men det ska nog gå bra, såfort jag kommer till mina kompisar kan jag andas ut igen :)

Nästa problem är hur jag ska kunna sova inatt, förra natten vaknade jag tusen gånger och klockan 8 på morgonen klev jag upp och började städa hemma. Jag som verkligen inte är morgonmänniska?


Men har jag tur kanske jag lyckas somna på flyget imorgon :) Även fast jag är flygrädd!

Uppdaterar imorgon på Arlanda innan jag åker vidare mot London!

Nu ett skönt bad hos mor min sen är det bara hoppa i säng! Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0