hongkong

fick tag pa en data har i hongkong so tankte skriva att jag lever iallafall. london var javligt stort och jag fick till och med satta mig pa en buss for att aka 2 terminaler bort, tog ca 15 min att aka! i london gick jag runt och strosa i 4 timmar, satt po en fin italiensk restaurang for mig sjalv och jag kande mig ganska mobbad. flyget till hongkong tog ca 12 timmar och det var en tung resa, kande hur benen borjade svalla upp efter 5 timmar, sa har bara lyckats sova en timme inatt. nu ser benen ut som tva stockar och jag angrar att jag skrattade at dom som satt pa sig knastrumpor innan flyget....... flyget var darimot grymt, en egen meny po middagen, ingen satt bredvid mig och egen tv med tvkontroll, och 2 vaningar hade den ockso. horde att dom hade sangar po ovre vaningen men dar satt tyvarr inte jag .. nu sitter jag har i kina iallafall och mitt flyg till kuala lumpur gar om en timme, do kommer tjejerna och moter upp mig och det ska bli sooooooooo skont att ha nan att prata med. och dessutom fa lite varme, jag har frusit konstant sen jag satt mig po flyget i gallivare, har i hongkong ar det bara 8 grader och alla gar i vinterjackor. har gatt runt och fotat ocksa och inte brytt mig att nagra kollade pa mig, jag ar ju faktiskt pa semester och fyfan vad jag njuuuuter ! nu ska jag ga till gaten och sen flyga till mickis och sofi, nasta update blir i malaysia alltsa. ha det bra, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Faaaan va häftigt! ;b hoppas du får världens fränaste o roligaste semester!! Kram!

2012-01-25 @ 09:27:54
Postat av: jenny

Ida du är bäst,vi tänker på dej..här i byn hade vi -28 grader i natt,kallt ;)kram

2012-01-25 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0