Framme i storstan!!

Godmorgon, klockan är nu 8 här i Malaysia och jag ligger redan vaken.. Har nog fått lite jetlag!!

Sista flygresan från Hongkong till kuala lumpur var det värsta i hela mitt liv, vi hade åkt i 3,5 timme och när vi börjar närma oss säger piloten att vi ska vänta lite med att landa för det var dåligt väder, jag kollade ut genom lilla fönstret och ser det stora svarta molnet över hela kuala lumpur och det blixtrar och blixtrar. Efter 20 min skulle han landa oss och jag lovar jag höll andan en kvart, bad till och med till Gud att vi inte skulle träffas av blixten!

Nåväl, när jag svettig och skakig landade här så mötte tjejerna upp mig direkt, det var skönt för jag hade aldrig hittat nåt här :)

Idag tänkte vi gå runt på olika marknader sen ska vi prova nattlivet här, mickis fyller ju trots allt 21 år idag :) på söndag beger vi oss kanske till Thailand och där ska jag äntligen få lite sol och bad, här är det sol men Inge bad!!

Sen har jag sagt att vi ska lägga till nån kosing för att bo bättre, herregud hur man kan bo. Vi har till och med en stor järnfläkt precis ovanför sängen och det hänger lite lös och låter förjävligt, har varit rädd att den skulle lossna helt och kapa ett ben. Men jag verkar ha alla ben kvar efter första natten iallafall, tack och lov!

Lång dag idag, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0