Bird park

Tjena!

Idag vela vi gå till en park och lägga oss och sola men då sa sofi att hon hade hört om nån park här nånstans. Sen fick vi veta att det var världens största fågelpark, jag hatar fåglar och jag börjar nästan grina om en duva kommer för nära på stan.

Jag försökte intala mig själv att dom inte kommer flyga fritt i parken utan att dom hölls i burar.

Vi kom dit och fåglar for förbi huvudet och jag fick då panik. Efter ett tag gick det ganska bra faktiskt, vi såg örnar, flamingos, strutsar och alla fåglar som finns typ:) mickis och sofi gick till och med till ett ställe vars man fick fota sig med stora fåglar men jag stod bara bredvid och fotade!

Efter det for vi mot tvillingtornen och där var en stor vanlig park, där hade vi picknick utan nåt att äta:)


Nu håller vi på att boka resor, eller rättare sagt sitter tjejerna och bokar resa, jag ligger i sängen under fläkten och flåsar bara!

Vi blir i Malaysia till söndag sen ska vi nog sätta oss på ett tåg till thailand!


Igårkväll var vi på reggeabar här i chinatown och det var riktigt roligt, vi rökte vattenpipa med äppelsmak och vi drack äckliga drinkar! Vi träffade en rolig kompis som var advokat och dom sjöng ja må hon leva till mickis i hela baren! Bra kväll

Här vill jag leva, här vill jag dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0