home is where youre heart is

ledig dag, sket fullständigt i att jag hade tvättstugetid på morgonen och tog lång sovmorgon! tror jag behövde det också ..

har även hunnit vara en sväng på stan och sen har jag varit och kört bil och lyssnat hög musik, tycker synd om min bil som måste stå som en isbit hela dagarna så nu är den lite upptinad också :)


idag är det handbollsträning och sedan ladda för sista jobbdagen imorgon innan helgen, och såklart kommer helgen bestå av matcher, långtur till sundsvall/härnösand! känns inte så lockande men ska försöka ladda ner filmer på datan

förövrigt är det hyffsat med mig, har haft jordens hemlängtan i veckan, och hoppas det går över fortast möjligt.

nu ska jag ta och städa min lilla etta, har inte brytt mig ett skit den här veckan så det ser ut som en ungkarlslägenhet. to bad

hejdå

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0