happy ending

Heeeeeej

idag har jag hunnit med ganska mycket. vaknade halv 11 och skulle gå och slänga i tvätt men då hade nån idiot tagit min tid!! sånt kan jag bli så jävla förbannad på alltså. nu måste jag upp och tvätta 7.00 på min lediga tid istället, tack granne

efter mitt utbrott så for jag och pillan och hämtade lunch och det var kyckling och ris, sedan for jag på opalen och fikade med pillan simona carin och erika :) efter det for vi till emmys salong och kollade när linnea färgade håret, det blev lite blondering över så då gjorde vi två ljusa slingor i simonas mörka hår! det var kul :)

sen på kvällen har vi haft handbollsträning bara! det var min dag det


imorgon ska jag fara en sväng på stan och sen packa lite, på fredag gasar jag till gällivare igen :) jippi


hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0