Måndag

Hejsan!

Idag har jag skjutsat pappa till flyget i luleå för han drog till thailand idag! var nära att hoppa på planet kan jag då säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen 11.30 har vi varit på hildurs och tränat lite handboll medans  tv 24norrbotten filmade, vi var 5 stycken där varav två var skadade men det blev ändå rätt bra ;)

har även packat i lägenheten hela dagen och jag trodde inte jag hade såhär mycket grejer alltså .. men jag har hela veckan på mig att packa, på lördag kommer flyttlasset som sagt. 


sen fick jag veta idag att jag har jobb på coop hela sommaren också, idag har varit en jävla underbar dag.

SÅ HIMLA GLAD ÄR JAG









här kommer länken till repotaget vi filmade idag

http://www.24norrbotten.se/#category=0&date=playlist&clip=0&startTime=0m0s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0