BODEN HANDBOLL I ALLSVENSKAN 2011/2012

jaa, ni läste rätt! vi vann mot kungälv.. första matchen vann vi med knappt 1 mål, andra matchen krossade dom oss på deras hemmaplan med 10 mål. Ihelg åkte vi till göteborg igen för sista matchen och vi vann med hela 5 mål.

Det är så sjukt stort :) känner mig stolt som har fått vara med om allting! matchen, firandet på hemresan, uppvaktande av nsd, nära och kära när vi klev av tåget. blommor och att alla är så stolta över oss. det känns helt overkligt :)

jag kommer att flytta till gällivare under sommaren för att jag inte trivs att bo i boden, sen får jag se om jag spelar nästa säsong i allsvenskan med boden handboll eller om jag spelar i 1:an med maif. det är den stora frågan, men det får jag se senare!


i veckan blir det säga hejdå till våran rumänska målvakt Simi som åker tillbaka till rumäninen. sen blir det packa packa packa hela veckan. på fredag blir det mys med mina favvosar och på lördag kommer flyttbilen hit och hämtar min lägenhet, lördag kväll är det lagfest!! fan vad kul det ska bli =)



är så glad nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0